Здравейте колеги! Смених капака на багажника и искам да сложа моята ключалка обаче гледам болтовете които държат ключалката са заварени някои сменял ли е ? и как става ако изобщо става ? Благодаря
Известие
Collapse
No announcement yet.
смяна ключалка
Collapse
X
-
Шпилките не са заварени, а са запресовани в ламарината. С малко по-голямо усилие започват да превъртат. Махаш двете пластмасови тапи, които покриват болтовете под емблемата. От вътре от към багажника пръскаш шпилките с WD40 и започваш да развиваш. Ако болтовете започнат да превъртат докато развиваш шпилките държиш контра с подходяща плоска отвертка. Елементарно е.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеШпилките не са заварени, а са запресовани в ламарината. С малко по-голямо усилие започват да превъртат. Махаш двете пластмасови тапи, които покриват болтовете под емблемата. От вътре от към багажника пръскаш шпилките с WD40 и започваш да развиваш. Ако болтовете започнат да превъртат докато развиваш шпилките държиш контра с подходяща плоска отвертка. Елементарно е.
Comment
-
Срезен болт се маха елементарно, като му държиш контра с плоска отвертка и развиваш запресованите нитгайки, хубаво е операцията да се извършва от двама души - единият държи контра, другия развива нитгайките. Поне при мен така стана, но всеки сам си решава, въпрос на избор.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
Comment